Sweeetie about the world

Sweeetie about the world

Legjobban fizetett beauty influencerek

2021. szeptember 08. - sweeetie

Míg az ember azt gondolná, hogy a beauty influencereket ingyenes termékekkel fizetik, valójában valódi pénzzel (és nem is kevés pénzzel) is fizetik őket. Íme a legjobban fizetett szépségipari influencerek listája.

Hasznos tippek és új technikák a hajformázáshoz, a divat feljavításához és a bőrápolás javításához segítettek néhány sminkes szakértőnek abban, hogy a közösségi média legjobban fizetett szépségipari influencerévé váljanak. A YouTube-on, az Instagramon és a TikTok-on egyre több követőjük van, így hírnevük és bevételük is nőtt. Bár néhányan közülük a YouTube-on kezdték a szépségápolásról szóló vlogolással a karrierjüket, a legtöbbjük a közösségi médiában szerzett bevételeinek nagy részét az Instagramról szerzi. Nemrég a Cosmetify kiadta a 2021-es Beauty Influencer Rich Listáját.

A rangsor élén Huda Kattan áll, akit több híres név követ a világ minden tájáról. Íme a szépségipar világának nyolc legnagyobb neve és becsült jövedelmük.

Huda Kattan

Összevont jövedelem egy posztra: US$165,402 

Az iraki-amerikai a legjobban fizetett szépségipari influencer. A sminkmestereként ismert Kattan a testvéreivel - Monával és Alyával - együtt alapította meg a Huda Beauty nevű márkáját. A vállalkozó ma már rengeteg követővel van jelen a közösségi médiában, ami segített neki megszilárdítani a helyét a leghíresebb szépségipari influencerek között. A Huda Beauty-nak 49,1 millió követője van az Instagramon, ami Kattan bevételei közül a három közösségi médiaplatform közül a legnagyobb mértékben járul hozzá a bevételhez. A posztonkénti 158 515 dolláros keresetével ő a legjobban fizetett szépségipari influencer is az Instagramon. Kattan 5,5 millió követővel rendelkezik a TikTok-on és 4,15 millió követővel a YouTube-on. A TikTok-on posztonként 3 000 dollárt keres, míg a YouTube-on becsült bevételei videónként 3 887 dollárra rúgnak. A világ egyik legjelentősebb szépségipari influencere, Huda Kattan a közösségi média fiókjain beszél a termékekről, szépségápolási tippeket és bemutatókat oszt meg, és más szépségipari influencerekkel is együttműködik. A Forbes 2021-ben a 65. helyre sorolta az Egyesült Államok leggazdagabb self-made női vállalkozóinak listáján. 

Bretman Rock

Kombinált jövedelem egy álláshelyre vetítve: US$74,620

A Bretman Sacayanan néven született 23 éves filippínó szépségipari influencer 51 424 dollárt keres posztonként az Instagramon, és 17,3 millióan követik. A posztokban az életről, a divatról és a szépségről beszél. Hasonlóan befolyásos a YouTube-on és a TikTok-on is, ahol videónként 14 294, illetve posztonként 8 902 dollárt keres. A szépségtippek mellett 8,78 millió YouTube-követője imádja az édesanyjával és nővérével közös, vicces főzős epizódjait is. TikTok-fiókjának 12,5 millió rajongója van, így ő az egyik legnagyobb szépségipari influencer a fiatalokra összpontosító alkalmazáson. A Hawaiin élő szépségipari influencert a Time Magazine 2017-ben a 30 legbefolyásosabb tinédzser közé választotta. 

Mari Maria

Kombinált jövedelem egy posztra: US$72,873

Mari Maria az egyik leggazdagabb szépségipari influencer a közösségi médiában. A brazil szépségszakértőnek két hivatalos Instagram fiókja van: a marimariamakeup 2,1 millió követővel, a marimaria pedig 18,5 millió követővel rendelkezik. Míg az előbbi kizárólag sminkes bemutatóknak és tippeknek van szentelve, addig Mari Maria az utóbbin személyes életébe is bepillantást enged, amellett, hogy tippeket oszt meg arról, hogyan ápolja legjobban a bőrét. Az Instagram Maria közösségi médiából származó bevételeinek fő forrása. Becsült posztonkénti 56 651 dolláros jövedelmével a legjobban fizetett szépségipari influencerek közé tartozik a platformon. A közösségi médiából származó bevételeinek következő legmagasabb forrása a TikTok. Minden egyes posztért, amelyet Mari Maria megoszt a 16,5 millió követőjével, 13 100 dollárt keres. 2014-ben indította el YouTube-csatornáját, amely 9,79 millió követőre tett szert a szépségről szóló leckéinek és a magánéletébe való időnkénti bepillantásnak köszönhetően. Videónkénti becsült bevétele 3 122 dollár. 

 Yuya

Kombinált jövedelem egy álláshelyre vetítve: US$63,984

Yuya egyike volt annak a hét női YouTube-alkotónak, akiket az ENSZ fenntartható fejlődési akció kampányának változási nagyköveteivé neveztek ki. 2017-ben ő lett az első női YouTuber, aki elérte a 20 millió feliratkozót a platformon. A videómegosztó platformon 24,8 millió feliratkozóval és a hírnevének folyamatos növekedésével Yuya egy posztra 10 783 dollárra becsült keresete. A mexikói szépségvlogger 16,3 millió követővel rendelkezik személyes Instagram-fiókján, amely tele van divattal, ételekkel és minden szép dologgal az életéről, beleértve a terhességet is. Kegyetlenségmentes termékcsaládjának, a Bailando Juntosnak 1,2 millió követője van az Instagramon, amiért posztonként 53 111 dollár becsült bevételt termel. A mexikói szépségvlogger nincs fenn a TikTok-on. Így összesített bevételei csak a YouTube-ból és az Instagramról származó bevételeket tartalmazzák.

Nikkie Tutorials

Kombinált jövedelem egy posztra: US$55,759

Nikkie de Jager közösségi média fiókjai a Nikkie Tutorials névre hallgatnak. A holland sminkmester az egyik leghíresebb szépségipari influencer. Pályafutását a YouTube-on kezdte influencerként, ahol tutorialokat posztol, amelyek segítségével rajongói különböző megjelenésekkel és stílusokkal kísérletezhetnek. Ahogy a videók meghozták számára a hírnevet, Nikkie elkezdett együttműködni neves márkákkal, hírességekkel. A YouTube-on 13,8 millió követője van, ami videónként 4 952 dollárra becsült bevételt jelent. A közösségi média többi szépségipari influenceréhez hasonlóan Nikkie is az Instagramon keresi a legtöbbet. A Nikkie Tutorials Instagram-oldalán minden egyes posztért, amelyet 15 millió követőjével oszt meg, 48 304 dollárt keres. A fennmaradó 2 503 dollárt posztonként a TikTokról kapja, ahol 3,8 millió követője van. A világ egyik legjobban fizetett szépségipari influencere, Nikkie még inspirálóbbá vált követőinek milliói számára világszerte, amikor 2020-ban transzneműnek vallotta magát. Ugyanebben az évben Nikkie-t az ENSZ jószolgálati nagyköveteként ismerték el. 2021-ben ő lett az első transznemű, aki az Eurovíziós Dalfesztivál házigazdája lett. 

 Bethany Mota

Kombinált jövedelem egy posztra: US$31,875

2009-ben kezdett vlogolni a Macbarbie07 nevű YouTube-csatornáján. Hamarosan az egyik legjobban fizetett szépségipari influencerré vált, és ma már 9,72 millió feliratkozója van a névadó csatornájának. A szépségápolási tippek és hackek mellett vannak DIY-videók és egy külön szekció, ahol rajongói bepillantást nyerhetnek mindennapi életébe. Becsült videónkénti bevétele 16 693 dollár, ami a legmagasabb a közösségi médiából származó bevételei között. Az Instagramon is 4,6 millió követője van, és a platformon a posztjai is intimebbek. Mota rajongói bepillantást nyerhetnek a társadalmi ügyek és olyan politikai személyiségek támogatásába, mint Joe Biden, akivel néhány hónappal azelőtt beszélgetett, hogy ő lett az Egyesült Államok 46. elnöke. Az Instagramon közzétett posztonkénti bevétele 15 323 dollár. Mota 125 000 rajongóval rendelkezik a TikTok-on, és a számuk egyre nő. Jelenleg 136 dollárt keres posztonként a platformon. Mota társalapítója és társtervezője az Atom&Matter ékszercsaládnak, és egy illat mellett az Aeropostale-lal is együttműködött egy ruha- és kiegészítő termékcsaládban. A szépségipar világán kívül 2014-ben részt vett a Dancing With the Stars című táncversenyen, és zenét is kiadott a YouTube-on. Ő a szerzője a Make Your Mind Up: My Guide to Finding Your Own Style, Life and Motavation című könyvnek is! - részben önsegítő, részben memoár, amely 2017-ben jelent meg.

Bianca Heinicke

Kombinált jövedelem egy posztra: US$31,875 

A német beauty influencer becsült videónkénti keresete 6 339 dollár a YouTube-on, ahol 5,91 millió feliratkozója van a BibisBeautyPalace csatornájának. Ugyanezen a néven futó Instagram-fiókjának 7,7 millió követője van, és becslések szerint 25 493 dollárt keres rajta. A fennmaradó 43 dollárt posztonként a TikTokról kapja. Míg az Instagram-fiók leginkább a gyerekeiről, a családjáról és a mindennapi életéről szól, addig a YouTube-csatornán olyan hírességekkel való interakcióit mutatja be, mint Ed Sheeran, valamint utazásait. Emellett szépségápolási oktatófilmeket is készít rajongói számára. 

Camila Coelho

Kombinált jövedelem egy posztra vetítve: US$31,264

Ma az egyik legnagyobb név a szépségápolási influencerek között, Coelho egykor a Macy's Dior pultja mögött dolgozott. Ma a Dior divatbemutatók első sorában ül, és olyan divatmagazinok címlapján szerepelt, mint a Glamour és a Harper's Bazaar. A Met-gála vörös szőnyegén is Diane von Furstenberg belga tervezővel sétált. Divatmárkája, a Camila Coelho Collection 2019-ben indult útjára, és azóta gyorsan növekszik. A Forbes 30 under 30 listájára is rákerült , 2020-ban pedig elindította Elaluz nevű szépségmárkáját is. A névadó YouTube-csatornáján a brazil-amerikai nőnek 1,26 millió feliratkozója van. A termékértékelésektől kezdve a frizurákig Coelho mindent megvitat rajongóival, és videónként 1569 dollárra becsült bevételt ér el. Az Instagramon 9,2 millió követője van, ahol a legújabb divatról posztol. A platformon a becslések szerint 29 469 dollárt kap posztonként. A TikTok-on 843 800 követője van, és posztonként 226 dollárt keres. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sweeetieabouttheworld.blog.hu/api/trackback/id/tr9716682328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása